Beeld en geluid
Foto en video
Computers
Refurbished
Software
Dierenbenodigdheden
Drogisterij
Parfum en cosmetica
Elektronica
Componenten
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Hobby
Knutselen
Modelbouw
Kabels en adapters
Kleding
Schoenen
Tassen en koffers
Koken en tafelen
Keuken apparatuur
Horeca
Muziek en film
Muziekinstrumenten
Parfum en cosmetica
Persoonlijke verzorging
Parfum en cosmetica
Schoenen
Kleding
Tassen en koffers
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Wasssen en drogen
Wonen, woonaccessoires
Kerst
Meubels
Verlichting
Fabrikant: | Bruna |
---|---|
Artikelnummer: | 9789044960471 |
EAN-code: | 9789044960471 |
De undergroundklassieker die je uitlegt hoe marketing écht werkt en waarom authenciteit de allerbeste marketingtool is. Als wat jij doet van belang is, werkelijk van belang is, dan hoop ik dat je de tijd neemt om een verhaal te vertellen. Een verhaal dat weerklank vindt en een verhaal dat echt kan worden. De ironie wil dat ik in eerste instantie een slechte beurt heb gemaakt bij het vertellen van het verhaal over dit boek. Door het originele omslag leek het boek te gaan over liegen en leek het te impliceren dat mijn lezers (marketeers) slechte mensen zouden zijn. Degenen die de moeite namen om het boek te lezen konden zien dat dit niet waar was, maar tegen de tijd dat ze het boek open hadden geslagen, was het al te laat. Een verhaal was al verteld. Ik had gefaald. Je krijgt bij uitgeven niet vaak een tweede kans, en ik ben dan ook heel blij dat mijn uitgever een nieuw omslag wilde proberen, en dubbel zo blij dat het werkt. Je leest dit immers. Dus, ga een verhaal vertellen. En als het geen weerklank vindt, vertel een ander. Wanneer je een verhaal vindt dat werkt, leef dat verhaal dan, maak het echt, authentiek en leg het onder de loep. Alle marketeers zijn verhalenvertellers en alleen de verliezers zijn leugenaars.